sobota, 23 lipca 2016

Blogowanie

Blog fotograficzny lub trochę inny

Post na powitanie chyba zawsze jest najtrudniejszy. Co w nim zawrzeć? Przecież nikt jeszcze nie jest zainteresowany tym co tutaj piszę. Mój świat jest dla Was jak na razie obcy.

Nie wiem co dokładnie powinnam tu napisać, jednak zamieszczę to co uważam za słuszne.
Już od dawna zbierałam się do założenia bloga, lecz ciężko było mi określić o czym chce by on był. Miałam mnóstwo pomysłów, a najchętniej pisałabym na nim o wszystkim. Jednak wiem, że to się nie sprawdzi. Dlatego też postawiłam na fotografię.

Kolejna próba

Muszę Wam się do czegoś przyznać. Nie jest to moje pierwsze podejście do stworzenia bloga. Próbowałam już raz pod tym samym adresem, ale wtedy chciałam zrobić wszystko naraz. Dodałam kilka postów, które w zasadzie były o niczym. Pogubiłam się. Teraz wszystko wykasowałam i zaczęłam od zera. Obiecuję, że tym razem będzie lepiej, a moje posty będą pojawiały się regularnie.

Ja i mój blog

Jako że sama nie zawsze czytam na blogach zakładkę "O mnie" powiem Wam w skrócie kilka słów na mój temat. Nazywam się Milena i aktualnie mam 18 lat. Stworzyłam ten blog by dawać coś innym. Nie zapowiem Wam dokładnie rodzaju postów na tym blogu, mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną i sami się o tym przekonacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz