niedziela, 31 lipca 2016

#1 Test kosmetyczny (maskara Astor Big&Beautiful BOOM; korektor do brwi Eveline Cosmetics 5 in 1; lakiery hybrydowe Semilac)



Heej!
Dziś przygotowałam dla Was krótkie recenzje kilku kosmetyków.
Wybrałam tylko te które znam już dość dobrze, aby moja opinia była naprawdę rzetelna.

Maskara Astor Big&Beautiful BOOM

Pierwszą rzeczą jaką dla Was przygotowałam jest produkt marki Astor, maska B&Beautiful BOOM!
Używam jej od kilku miesięcy i jest naprawdę świetna. Ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Osobiście lubię mieć mocno pomalowane rzęsy, dlatego też nakładam 2-3 warstwy tej maskary. Utrzymuje się przez cały dzień, nie rozmywa. Bardzo dużym atutem jest też to, że nie zasycha zbyt szybko w opakowaniu. Polecam wszystkim, którym zależy na mocnym zaznaczeniu rzęs.

Korektor do brwi Eveline Cosmetics 5 in 1

Kolejnym produktem jest korektor do brwi Eveline Cosmetics 5 in 1.
Od dawna szukam odpowiedniego kosmetyku do podkreślenia moich brwi, naturalnie są one dość ciemne, więc ciężko znaleźć mi coś w odpowiednim kolorze, większość produktów jest zbyt jasna. Gdy znalazłam ten korektor postanowiłam spróbować. Jest całkiem niezły, ale nie jestem z niego całkowicie zadowolona. Nie umiem dokładnie określić co mi się w nim nie podoba, ale to nie jest to czego szukałam. Mimo to, muszę przyznać że relatywnie do ceny (ok. 15zł) jest całkiem zadowalający, szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją  przygodę z malowaniem brwi.

Zestaw do manicure hybrydowego firmy Semilac

Ostatnią już rzeczą o której chcę Wam dziś powiedzieć jest zestaw startowy do wykonywania manicure hybrydowego. Możecie go znaleźć tutaj Zestaw do manicure Semilac
Zamówiłam go już ponad pół roku temu i od tego czasu intensywnie go używam. Ogólnie rzecz biorąc manicure hybrydowy jest bardzo fajną opcją, nie trzeba czekać aż lakier wyschnie, a dodatkowo utrzymuje się przez bardzo długo. Ja zmieniam manicure co około 2 tygodnie, ponieważ po tym czasie mam już dość spory odrost, jednak spokojnie wytrzymałby dłużej.
Może przejdę już do tego jak sprawdza mi się Semilac. Lakiery są bardzo fajne, mają odpowiednią konsystencję i dobrze się nakładają. Jedyne na co trzeba uważać to dopisek o tym, że kolor jest transparentny. Lampa, która otrzymałam w zestawie również jest całkiem dobra i doskonale nadaje się do domowego użytku. Podsumowując bardzo polecam.




Jeśli znacie jakieś fajne kosmetyki do brwi, tusze do rzęs lub macie inne sprawdzone lakiery hybrydowe dajcie znać w komentarzach.
Bardzo chętnie bym Was poznała, zapraszam więc na e-mail: diamond_princess_19@o2.pl

2 komentarze:

  1. Fajny szablon, bardzo mocno podobny do mojego, a może taki sam, nawet ten sam kolor.
    Koniecznie muszę wypróbować ten korektor do brwi! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u Cb znalazłam ten szablon. Jest świetny, wielkie dzięki! ;)

      Usuń