środa, 27 lipca 2016

Co z tym blogiem?

Od kilku dni zastanawiam się nad moim blogiem. Rozważam jak dokładnie go prowadzić. Na początku obiecywałam Wam blog fotograficzny, niestety muszę Was odrobinę rozczarować.

Chciałam stworzyć blog tematyczny o moim hobby, jednak aktualnie wciąż go poszukuję, więc określenie tematu bloga jest dla mnie praktycznie nierealne. Fotografia była jednym z pomysłów, jednak szybko zrozumiałam, że nie nadaje się do robienia profesjonalnych zdjęć. Wciąż lubię fotografię, ale uważam że jestem na to zbyt mało kreatywna. Niewykluczone, że gdy ktoś da mi kilka wskazówek, zmienię zdanie. Ale wracając do tego co jest teraz. Nadal mam zamiar dodawać tu sporo fotek, ale nie będą one fotograficzną perfekcją.

Tak więc nie określę teraz tematu bloga będę tu po prostu sobą :)

A na zachętę kilka moich ostatnich ujęć.






Co o nich sądzicie? Czekam na Wasze opinie.

4 komentarze:

  1. Według mnie są świetne! :)
    Daj sobie czas i odnajdź siebie i swoją pasję! Trzymam kciuki, żeby Ci się udało!
    Bądź sobą, a na pewno przyciągniesz do siebie czytelników! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Twój komentarz mobilizuje mnie do tworzenia kolejnych postów. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Na Twojego bloga trafiłam w sumie przypadkiem, szczerze mówiąc haha.
    Twoje zdjęcia są naprawdę dobre. Sama trochę interesuję się fotografią ;d
    ale nie jestem zbyt dobra haha

    zapraszam do siebie!
    moimzdaniem00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń